LinkedIn campagne

Met mooie referenties binnen specifieke branches wil De Breinregisseur verder. Een naamsbekendheidscampagne op LinkedIn is een effectieve manier om onder de aandacht te komen bij een specifieke doelgroep. Wij mochten ze helpen én met succes!

10
Weergaven
1
Leads
1
Campagne

Gerichte targeting

Verschillende branches, functies en regio’s brachten we in kaart. Met verschillende boodschappen en visuals creëerden we een sterke campagne waardoor we snel inzicht kregen in de  resultaten. Door voortschrijdend te optimaliseren, kwamen we tot een maximaal resultaat van vele weergaven en mooie leads. 

Onderzoek

We formuleerden de specifieke doelgroepen en uitdagingen waar zij voor staan. Waar zijn zij te vinden, welke hashtags van toegevoegde waarde zijn en hoe pakken we de direct de aandacht!

Vormgeving en opmaak

Alleen een aansprekend herkenbaar beeld doet de swypende en scrollende doelgroep nog even pauzeren: het moment van aandacht! De teksten zorgen voor stap 2: de interesse!

Instellen, monitoren en rapporteren

De doelgroep en kpi's stelen we in voor een maximaal resultaat. Dagelijks monitoren en rapporteren hoort uiteraard daarbij. Met de winnings & learnings maken we de vervolgstappen!