Met mooie referenties binnen specifieke branches wil De Breinregisseur verder. Een naamsbekendheidscampagne op LinkedIn is een effectieve manier om onder de aandacht te komen bij een specifieke doelgroep. Wij mochten ze helpen én met succes!
Verschillende branches, functies en regio’s brachten we in kaart. Met verschillende boodschappen en visuals creëerden we een sterke campagne waardoor we snel inzicht kregen in de resultaten. Door voortschrijdend te optimaliseren, kwamen we tot een maximaal resultaat van vele weergaven en mooie leads.
We formuleerden de specifieke doelgroepen en uitdagingen waar zij voor staan. Waar zijn zij te vinden, welke hashtags van toegevoegde waarde zijn en hoe pakken we de direct de aandacht!
Alleen een aansprekend herkenbaar beeld doet de swypende en scrollende doelgroep nog even pauzeren: het moment van aandacht! De teksten zorgen voor stap 2: de interesse!
De doelgroep en kpi's stelen we in voor een maximaal resultaat. Dagelijks monitoren en rapporteren hoort uiteraard daarbij. Met de winnings & learnings maken we de vervolgstappen!
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Door toestemming te geven kunnen we gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft kan dit negatieve gevolgen hebben voor bepaalde functies en kenmerken.