Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

LinkedIn campagne

Met mooie referenties binnen specifieke branches wil De Breinregisseur verder. Een naamsbekendheidscampagne op LinkedIn is een effectieve manier om onder de aandacht te komen bij een specifieke doelgroep. Wij mochten ze helpen én met succes!

Weergaven
10
Leads
1
Campagne
1

Gerichte targeting

Verschillende branches, functies en regio’s brachten we in kaart. Met verschillende boodschappen en visuals creëerden we een sterke campagne waardoor we snel inzicht kregen in de  resultaten. Door voortschrijdend te optimaliseren, kwamen we tot een maximaal resultaat van vele weergaven en mooie leads. 

Onderzoek

We formuleerden de specifieke doelgroepen en uitdagingen waar zij voor staan. Waar zijn zij te vinden, welke hashtags van toegevoegde waarde zijn en hoe pakken we de direct de aandacht!

Vormgeving en opmaak

Alleen een aansprekend herkenbaar beeld doet de swypende en scrollende doelgroep nog even pauzeren: het moment van aandacht! De teksten zorgen voor stap 2: de interesse!

Instellen, monitoren en rapporteren

De doelgroep en kpi's stelen we in voor een maximaal resultaat. Dagelijks monitoren en rapporteren hoort uiteraard daarbij. Met de winnings & learnings maken we de vervolgstappen!