Evolutie in plaats van revolutie, dat was de nadrukkelijk wens. En dat het werkt, bewezen bedrijven als Apple, BMW, Google, McDonalds, Starbucks e.a. ook al! We voerden subtiele aanpassingen door en scherpten de volledige (huis)stijl aan. Iedereen merkte op dat er ‘iets veranderd was’, maar wat?
Branding is waar creativiteit en strategie samenkomen, wat ons betreft. Met een goede mix van professionals in ons team komen we tot out-of-the-box ontwerpen. Maar onze grootste troef is de perfecte balans vinden tussen creativiteit en effectiviteit. Naast de juiste uitstraling moet het ook simpelweg goed toepasbaar zijn in alle vormen van marketingmaterialen.
Ondanks of misschien wel juist omdat de aanpassingen subtiel moeten zijn, verkennen we de grenzen met verschillende ontwerpstijlen, moderne kleuren, typografie en visuele elementen.
Het gekozen concept verwerken we tot concrete ontwerpen voor het vernieuwde logo en de huisstijl. Om consistentie te waarborgen, wordt alles overzichtelijk vastgelegd in een Brandbook.
Het Brandbook moet ruimte laten voor flexibiliteit in de verschillende marketingmaterialen, zoals: website, sociale media marketing, beurswanden, brochures, leaflets, animaties en nog veel meer.