Arvesta

Arvesta

Beste Jolien, Sofie, Krist, Mieke en alle Arvesta collega’s, van harte welkom op deze pagina!

Ter inspiratie en voor jullie gemak hebben we deze (tijdelijke) pagina online geplaatst. Laagdrempelig en toegankelijk willen we op deze manier graag enkele mogelijkheden delen v.w.b. toepassingen die voor Arvesta interessant kunnen zijn:

Specificaties gevisualiseerd

Een nieuw product heeft een nieuw verhaal. Dat kan de verpakking zijn, dat kunnen de ingrediënten zijn of een combinatie van beiden. Een verandering voor de bestaande doelgroep of juist gericht op een heel nieuwe doelgroep in een heel andere markt?

Wat het ook is, de specificaties gevisualiseerd communiceren, werkt! Want mensen verwerken visuele content nu eenmaal tot 60.000x sneller dan dat we tekst verwerken  en we weten daarvan ook nog eens 80% van te onthouden. Goed voor de herkenbaarheid vanaf het eerste moment!

Social media video content

Alle informatie is prachtig bij elkaar geplaatst in een mooie inspirerende brochure, beschikbaar in verschillende talen. Maar nu…? Het presenteren van bijv. een nieuwe brochure op social media vereist aandacht voor creatieve en doeltreffende strategieën om de aandacht van je doelgroep te trekken.

Overweeg eens het maken van korte animaties waarin je de hoogtepunten van de brochure presenteert. Hiermee maak je het aantrekkelijker voor de kijker, zorgt voor meer betrokkenheid en zal leiden tot een hogere CTA.

De professionele content zal ook sterk bijdragen aan de merkpositionering!

Fun!

Naast de behoefte aan educatieve content over de kwalitatieve voeding en specifieke verzorging van het (huis)dier, is het hebben van een (huis)dier ook vooral gewoon leuk!

Het zijn onze liefste knuffelaars, de loyaalste kameraden en vaak de grappigste vrienden. Dat delen we maar wat graag op social media. Wat als je daar nou ook nog eens mooie prijzen mee kunt winnen?

Het zorgt voor een groot bereik, een hoge betrokkenheid en een sterk positief imago. Maak je geen zorgen over het idee t/m het versturen van de prijzen; JWB regelt alles!

2D / 3D Avatars

Een avatar helpt bij het creëren van een herkenbare merkpersoonlijkheid en zal interactie en betrokkenheid bevorderen, vooral op digitale platformen. 

Een avatar is vooral heel erg geschikt bij educatieve doeleinden waarbij een situatie nagebootst wordt die herkenbaar is.

Een unieke en herkenbare avatar vergroot de visuele aantrekkingskracht als de avatar consistent wordt gebruikt in alle communicatie om een samenhangende merkidentiteit te behouden.